LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under augusti 2006

Av Maja - 15 augusti 2006 10:13

vaken och frukostäten.varför vaknar ja så tidigt när jag kan sova länge?!tänker bara lata mig i dag. tis vi ska in till visby. de hade varit mysigt om de regnade, för då behöver ja inte gå ut heller... mitt rum ser ut som ett bombnedslag. (vårt kök ser ut som en byggarbetsplatts.. vilket de är nu oxå. bajs) på torsdag ska ja packa. hjälp. bode kanske börja lite nu, men ja har verkligen ingen lust. ----rastlös. jag är ledig å borde njuta. men icke.hitta mina csn pappaer... himm, de borde postas. har fyllt i allt iaf. de är ett steg på väg. sen att lägga dem på låda är nått annat... hatar csn. ifösi, trevligt att få pengar, men de är sånt satans meck. åsså ska man betala tillbaka sen. gaa.

Av Maja - 14 augusti 2006 19:43

helt hysteriskt trött. jag dör snart. gaaaa.nyss hemkommen från mormor å morfar. ätit mat å pratat å jag ahr knappt lyckats hålla ögonen öppna. + varit i visby, snart åker turisterna hem. men då åker jag förvisso oxå "hem" så ja slipper dem iaf. utverderingsmöte på museet.vi höll låda i tre timmar... de är rätt bra jobbat. hej då museet. vi ses nästa vår.antal "kändisar" 4antal gula bilar 5 carol påstår att jag fuskar när jag slår på henne när hon kör... tss.antal snus jättemångaantal druckna kaffekoppar 4nu. teve å sen sängen. i morron bitte får jag sova. känns som evigheter sen.

Av Maja - 13 augusti 2006 19:07

så då jobbade jag sista dagen för året. wiii. spyr på turister. å i morron utverdering. sitter på louices säng, skulle ritid. men vi va lite trötta... så d eblir nog film i stället. mys mys.onödig statistik över sommaren.antal gågner jag hennat håret. 2antal ston jag ridit 3, kveika, smella å gota.antal gågner jag batad. 1antal vonna bullar som ätits för mångaantal mess från lisa. 3st/dagantal gågner som jag förklarat varför jag inte pratar dialekt 5ggr/dagantal irriterande puckoturister. 75 miljonerantal ester som pratat esniska med mig 18om en vecka är jag tillbaka i nkpg igen. knas. men bra.

Av Maja - 11 augusti 2006 21:54

är grymt trött på turister.men snart är turisterna slut. snart snart. två dagar till på jobbet. jag borde stå ut. om en vecka är jag tillbaka i norrköping igen. de känns knas. kastas in i en nygammal värld, igen. de är jobbigt att byta värld... samtidigt ska de bli kul å börja plugga igen. kommer sakna så mycke denna sommar. hästarna å allt de som har varit så bra. är grymt kluven när det gäller flytten.iaf. helt sockerhög. ätit choklad. wiii.

Av Maja - 10 augusti 2006 20:31

min mage har dött i dag.jag lovar. har pisslite mens. men likförbannat har ja bajsmycke mensvärk. min mens är helt knas. trött på den nu.massa ester som snurrar runt å pratar estniska med än, el knackig engelska i dag på jobbet. å många var de.har fått en knapp där det stor barfotabarn å en där det står gotlännska utan dialekt av louice i dag. fint fint. de ska ja sätta på min väska. åsså va lena å lovisa å hälsa på å gick med på min tur. varit än bra dag. förutom den där jävla mensvärken. morr.

Av Maja - 9 augusti 2006 18:02

tsss. i måndags, lekte med små pojkar... under stjärnonra.de är 19 år iförsi, men väldigt mycke pojkar.iaf. ledig i går å idag. va i visby å träffa magda å eira. gu va hon är söt, ett riktigt lite charmtroll. åt lunch på klematis å gick på marknaden. letate veke till lisas poi, men hitta inget. å nya eldpoi kostar massor. idag. varit uppe på museet å fikat å kört häst. de va länge sen,kuo kul. å i morron styr ja å ulrika museet.får se om lena å lovisa kommer upp. hoppas på de.adjö

Av Maja - 7 augusti 2006 09:46

sol sol sol. vecka 32, betyder medeltidsinvation.även på museet. å vi ska ha medeltidskläder. nänu mera tyg. än de brukar vara. sucka. men fin är det.å i morron. visby å träffa magda. wiiii.------ja å louice ska på fest i lergrav. emil kom till museet när vi skulle stänga, å undra om jag ville komma.vänta vänta vänta. louice kommer när som. lena ringde nyss. de kanske kommer upp på tor. de vore askul. wiii.

Av Maja - 5 augusti 2006 19:34

fullt ös på museet i dag. wiii. de va nästan så det behövdes kravallutrustning för att inte bli nertrampad av besökare. 125+ i besöksstatestiken. de är bra.blev ingen ridning i dag, tur kanske. glömde min hjälm i väte. så jag får den på tis när jag träffar magda, tur att ja kom på at thon bor i väte denna vecka. för ja har ingen lust att lägga ut 600 spänn på en ny.6 dagar kvar på jobbet. 13 dagar kvar på öjn innan flyttlasset går tillbaka till norrköping. ska bli kul å börja plugga igen. adjös.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards