LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under oktober 2006

Av Maja - 23 oktober 2006 15:42

oja. måndag.å de tog massa znoosar att ta sig upp ur sängen. har diskuterat massa stany å jag är asförvirrad. men nu är det slut. inte mera stany boy... iaf inte att sitta å läsa å sen diskutera.snart lopv. ska bli så skönt. behöver komma från norrköping nu. å framförallt bort från borgen. lite luftombyte.ja ja. ta tag i sitt liv.. sova?!

Av Maja - 22 oktober 2006 17:10

iaf. söndag med regn.har gått till coop å hndlat med johan som tappa bort sig själv hela tiden... eller han gick åte ett annat håll än jag hela tiden, vilket slutade med att jag gick å prata med mig själv...dagens bästa. jag är nästan frisk. funkar iaf som vanligt.dagens sämsta. birro kommer inte i morron. tråååk.

Av Maja - 21 oktober 2006 13:58

lördag.städat svarta från igår. de blev helt galet lyckat. jättekul, å alla va så fina.sopat å moppat. de går inte att få den salen ren. fattar städerskans frustration.iaf. repat med sofia. gick asbra. massa skarer som ploppa upp i huvet, tankar i ideer.dagens bästa. långfrukost efter städningendagens värsta. det är blött ute, gud är arg å hällt vatten på oss.

Av Maja - 20 oktober 2006 10:28

wiii.i stormens öga ska första gågnen spelas för rätt målgrupp. å majs är nervös. hur fan kommer ungarna reagera, vad ska jag säga... jaja, de kommer nog gå bra. känn lugnet.just nu har jag soff-i-propp frisyr. kännr mig mer som en mus en som en ljusling, fast glittret kommer ju till oxå.å i kväll. vattenfest.veckans värsta: kollektiv förkylning.veckans bästa: att anna är på besök. att disa + sara kommer å att jag pratat med kakan i tele.

Av Maja - 19 oktober 2006 18:05

ja. snart den jobbigaste veckan på hela hösten (iaf hitils) slut. helt galet, förkyld å forumspel. samtidigt har det varit grymt kul, men väldigt jobbigt. har somnat varje dag denna vecka i soffan, framför typ kamilionten eller star treek (stavas)men men, nu är det bra rollspel å vattenfest å rep med sofia (ska sköta musik å ljus på hennes ateljearbete) ja. på de kommer en vecka där jag bara kan ta emot, inte göra ett skit själv, bara titta. underbart.ikväll. läsa lite regi å lite teve å kankse lite te.

Av Maja - 18 oktober 2006 11:18

yes. de är värre att gå på folkis å bo på internat än att gå på dagis... man är mer och oftare förkyld.iaf. forumspel för mmh i dag, de gick rätt bra. de va lite tröga på att gå upp, men hjärnan tänkte nog, hoppas jag. i em på fröbel å majs ska jokra. känns inte så optimalt, men elin sa at tja hade bra energi. så de blir säkert bra, får dö när jag kommer hem.nu. lunch.snart malmö.

Av Maja - 17 oktober 2006 15:01

oja.vi har varit på förbel å spelat. å de har gått bra, otroligt bra. hade tre grupper, de första två va de lite språkbroblem i, vi förstod inte helt varandra... men lärarna tolkade å forklarade. de va bra. sen en svensktalande grupp efter lunch.är lite förkyld. eller halva villan är lite förkyld... eller rätt mycke. har planer på att döpa om det till sjuk-huset. ha ha. ev kör i kväll. jag vill, men vet inte vad jag orkar...

Av Maja - 15 oktober 2006 15:59

solen lyser å de är mysfint ute. höst. vacker höst.maja mätt.våfflor i villan, med sylt å grädde å magen gör lite laktosont. men men, de va de värt.iaf. festen i går. så kul. slutade med gitarr å sång i lisas rum. halva gamla tp2.an av där å de kändes som förr.annars i dag har jag tvättat håret, de är ett litet projekt + fått rapport hemifrån.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards