LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under november 2006

Av Maja - 12 november 2006 14:23

wiii. helgen nästan slut. eller de är den inte finns massa timmar kvar.dagens projekt.1 tvätta dreads. klart.2 maila far. 3 laga+äta mat. klart4 flytta in mitt rum till mitt rum igen. nästan klart.5 handla6 tvättaja är lite knas. sitter å letar efter medryttarhäst... de kanske är bra, ja vet inte...

Av Maja - 10 november 2006 13:43

yes. temadag på temat kultur va de ja. jag har dansat folkdans typ hela dan. tokkul. å sen impro till trummor. wiiii. åsså årsmötet för skolan. tatt emot lisas stipendie och varit med å underhållit de små liven på årsmötet. kosntiga saker vi gör i villan.1 i kylskåpet bor det 6 öppnade mjölk, i de kylskåpet dricker bara två st mjölj.2 i mitt, lisas å johans badrum finns 5 påbörjade toarullar.

Av Maja - 9 november 2006 19:14

torsdag. känns som om veckan bara består av torsdagar. iaf. etydarbete i dag med. å de tar lite på krafterna om man säger så.. å i morron är det temadag (kultur) å ja fattar inte hur jag ska palla... men men. de ger sig. får la sova på nått seminarium. för skolka tänker ja då inte göra, fast det lockar...

Av Maja - 8 november 2006 09:47

jaja. onsdag. majs försov sig i morse å vaknade av att johan knackade på hennes dörr 08.05 så det blev frukost i vita. lektion med olov nu på morron, sen eget arbete. kändes grymt onödigt, har slutat lyssna på den mannen, han gör mig bara förvirrad... em ska vi jobba vidare med etyderna, å ha en liten presentation i i två eller tre grupper. å i morron jobbar vi fm å sen press i storgrupp på em.iaf. i dag kommer mor.

Av Maja - 7 november 2006 14:32

ja. så har man haft etyder. bröt lite tidigare än planerat S va superförkyld å energin sjönk hos alla. hade kunna göra nån energiövning, men de hade nog inte funkat eftersom S inte pallade de. vi får se hur det blir i morron. är ju trotts allt arbete i process å de får olov ta. dessuotm begriper jag mig inte på den mannen. han komemr nog fortsätta lägga sitt pussel med katter på, trotts att vi lägger ett med hundar, som S uttryckte sig.iaf. körrep inför årsmötet i em. yeah.

Av Maja - 6 november 2006 16:25

mycke kan hända när man är borta från borgen en vecka.1. någon har lagt NT i villans brevlåda, vem å varför?2. jag och lisa har fått en minusräkning på 15 pix från telia.3 någon har ställt upp skyltar med texten "skaderisk på denna väg, välj en annan gågnväg" hur fan ska vi då ta oss till skola, gå via parkeringen... de tar ju jättelång tid. mårr.iaf. lektion med olov. å majs är förvirrad. men imorron kommer nog allt klarna. när jag är själv å jobbar på golvet på kammarn. wiiii.

Av Maja - 1 november 2006 10:36

usch fy å blä.det blåser å haglar ute. när jag kom i fredags då va de rätt varmt. nu är det fan vinter. den där så kallade stormen kanske kom nu. idag. ner på stan å köpa saker till elvina å axeli. å sen mot karlskrona.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards