LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under december 2006

Av Maja - 23 december 2006 13:09

jadå.lördag. skulle eldat för päron å grannar i går. de sket sig. för vekarna på mina fingrar va döda. hade förmodligen inte släkt dem sen cabaren. bajs bajs. lekte lite med tomtebloss i stället. blev ascoola bilder, nästan som poi, fast lite mindre eld då. har försökt ladda upp två bilder, men de går inte. död åt modem kul va de iaf. få se om bilderna kommer upp senare.i dag.till mormor å morfar å fikalaga mat för i morron, har dock redan gjot lite.

Av Maja - 21 december 2006 18:50

kom i natt.louicen å ja hade sällskap på båten å tåget. resan blev helt plöttsligt mycket trevligare. satt bland hundar å katter med sigrid i sin lilla låda. hamster måste va världens töntigaste djur att resa med. men folk undrade vad jag had ei lådan. pappret rörde på sig, men de såg inte va de var i. 3 st tittade ner, å undrade. så grymt kul ut. iaf. nu står hon i ruts gamla bur på mitt golv, å klas har suttit klistrad vid buren, slagit lite på den har han oxå gjort.idag.mor å jag har gjort knäck. sovit, till halv tolv.kramat på klasbara taget det jättelungt. dagen blir mycket kortare när man sover bort halv...

Av Maja - 20 december 2006 12:51

ja. julavslutning i gympan. sång å tal å sång å tal å rosutdelning. men nu är det lov.har rivit scenen, fy fan. att allt ska va så bökigt. men nu är den borta iaf. de är bra.är lite trötter från i går, har ingenaning om när jag gick å la mig egentligen. hemma på öjn 00.20 i viken ca 01.30 gaaaa.

Av Maja - 19 december 2006 14:47

yes. en kväll å en avslutning. sen är det jullov. wiii.cabaren är under kontroll. inte alls så som de va förra året då allt bra va kaos... de är bra den där jävla dansen kring granen som dummar sig. så att vi inte kan ställa i ordning stolarna. sucka.en lite parantes i ronellhundedebatten.borgen har fått en egen lite rondellhund.

Av Maja - 18 december 2006 13:15

ja. då var alla två karl-bertil föreställningarna spelade. nice. nu är det cabaret å fest kvar. å avslutning då da.sak smycka scenen i dag. nu till coop å systemet. så slipper jag de efter skolan. börjar inte fören halv tre.wiiii. på ons mot öjn igen.

Av Maja - 17 december 2006 13:54

idag är det klarblå himmel å lite kallt. iaf kallast som jag varit med om denna höst. + att det är forst i gräset. wiiii.idag.rep till cabaren, öppningsnummret. det blir eld å sång ute på borggården. wiiii.sen repa till k-b Q sitter vid ljusbordet. hoppas jag inte pajar nått...

Av Maja - 16 december 2006 19:29

i dag ringde olov på vår dörr å undrade om vi ville hjälpa honom å dra upp hans båt. lite sent å dra upp den kanske, men de är lixom inte vinter än heller... så de gjorde vi, efteråt fick vi te å lussebullar i hans kök. väldigt trevligt.har oxå städat kök å spelat tp. johan å camilla vann. mårr. men nu ska vårt kök försöka se ut så här tills vi åker hem, så att det är rent å fint när vi är hemma på borgen efter jul. får se hur de lyckas. internat kök är inte att leka med.

Av Maja - 15 december 2006 13:07

yes. börjar bli höst iaf...i går. hängde ljus till karl-bertil å cabaret. gick rätt smidigt trotts allt. va lite pussligt med stegen, vilket de va förra året med. bläää. men tillsist fick vi i hop de. så nu finns kycklingscenen å lambor i gympan. wiiii.ringde till vårdcentralen här för att ja ville ha ventolin, men nej, jag ska vända mig till en annan vårdcentral, en på öjn. eftersom jag är skriven där. gaaa. orka. i dag. snorig. men endå relativt pigg, tror jag. folk ska på lakritz i kväll, men jag ska nog va hemma å se på nån dålig film å äta godis. å lägga mig tidigt. blir mycke nästa vecka...

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards