LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Maja - 7 februari 2007 15:07

... ja de går att läsa i dagens extra östergötland. rubriken på artikeln är åkte fast med knark uppstoppat i muttan. man skriver inte muttan i en tidning, de finns andra namn. vad är det för fel på dagens journalister... jag börjar nog bli gammal som retar meg på sånt här.iaf. ljuslektion i dag, vi har kollat gogos och RGB. ascoolt. har tänt å pratat uppsats med c-e jag är bara aningns mindre förvirrad nu. har dock en rätt bra frågeställning.dagens planhandla och läsa ödeen. känns gött att jag vet vad jag gör.----lite vardags lycka. när jag tog mig till coop kom tåg under bron. å de är nästan som liseberg, fast bättre. å när jag kom hem igen stötte jag ihop med fyra rådjur, de va ca 20 m i fårn varandra å bara stod å tittade på varandra. helt fantastisgt. åsså när jag paserade bron igen kom oxå ett tåg. ett godståg, vilket gör att lyckan blir total.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards