LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Maja - 23 februari 2007 13:58

nä.1. tog mig i väg och handlade. med lisas jättestora ryggsäck. på coop hade de äntligen fått in qourn-färs-bitar å filéer. men när jag kom till kassan visade det säg att påsen med bitar var trasig. så ajg fick qournbitar över hela mig...2. när jag väl kom hem så hade en av ölen som jag köpt gått läck. så jag va ölig å väskan var ölig i de andra ölen va öliga. väskan ligger nu i badkaret å ölen i en skål... de borde gå att dricka.3. när jag skulle skölja av alla öliga öl så började vattenkranen brumma. lät jättemycket. och ajg fick inte tyst på den. men de fick lisa.mårr. har iaf fått mail från aktivgruppen, så det blir mera jobb. de är bra.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards