LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under februari 2007

Av Maja - 20 februari 2007 14:00

jag å lisa tog bussen i till stan i dag. tussade på nyopererad bodil, var på bibblan å optikern. fikade med ann-sofie.väl hemma igen. gick både ja å lisa in i pluggdimman framför teven. som sagt. en fantastisk studieteknik...inget vättigt hände. förutom att jag tog ett par timmars ledigt från böckerna.

Av Maja - 19 februari 2007 11:42

vaknade klockan 09.20 av att någon ringde på dörren. två ggr. men i mitt trötta tillstånd låg jag bara kvar i sängen. undrar förtfarande vem de kan ha varit...har iaf tillbringat morronen med visionärernaframför tv4.as jackpotblää. inget bra program att läsa till. blev toksträssade. och bytte till en debatt om biltullarna. mycket bättre. å boken må jag säga är ganska bra.----jag bara undrar. varför är det fler som läser min mammas blogg än min? de måste jag ändra på...

Av Maja - 18 februari 2007 11:39

nu är boken slut. ja ja ja. Q glad.nu är det bara en jävla läsdagbok som ska skrivas. å de går inge vidare...annars var min söndag lugn. pratade med mor i tele.å på borgen inget nytt...

Av Maja - 17 februari 2007 13:49

ja. har sittuit med dramatiskt berättandeframför 6.ans lyckachansens. min fantastiska studieteknik, läsa framför teven. det är då det går som bäst.det var lite tyst i villan i går kväll. jag är inte van att somna till tystand (förutom sigrid å tåget då) utan till folks mummel, lite teveljud eller iaf synt från lisas rum.----dagens musik. dia psalmamina öron vill lyssna på trallpunk igen. uppteckte de förra lördagen när charta 77 och lilla björn och lilla tigerspelades på världens. å när jag kom hem kom blandskivorna på. oj oj. känner mig som 15-16 i gen...

Av Maja - 16 februari 2007 12:26

det som är dt bästa med folkhögskolor är att man har lov. i i dag åker typ alla hem. å jag ahr halva marieborg för mig själv. jag har en bokskåpsnyckel å en teanyckel å en lärarnyckel i min ägo. så jag kommer in överallt. haha.utom till mitt postfack. om de nu överhuvudtaget kommer lägga ut posten så kommer inte jag åt den. i går åt Q russin. i går fick Q ett tokskrattanfall så Q fick ont i magen. undra vad som var i russinen. socker?!----det är de små sakerna som sagt.i går när ajg gick fårn coop åkte mattanterna förbi, i en liten karavan. alla deras män had ekommit och hämtat dem, så alla åkte i varsin bil med var sin man. iaf. den tjockaste mattanten vinkade till mig. och såg jätteglad ut. alla mattanter är supertrevliga mot mig. men inte mot alla andra. vad har jag gjort för fel? eller ligger det i generna? i arvika lyckades jag inte få mattanterna på min sida. framförallt inte morgan (som det tog en vecka eller två innan vi förstod att det var en han)

Av Maja - 15 februari 2007 15:36

ja. nästan lov. å jag ska försjunka mig i mitt plugg. wiii.har haft dramatikskrivande nu i två dagar. inget mera kejsarens nya kläder för mig. de är bra. annars är det lite trist, för anders är kul å bra.i kväll blir det mera sex and the city dark angelboxen är slut. så nu börjar vi på nästa serie. hi hi

Av Maja - 14 februari 2007 15:34

de är de små sakerna som gör mig glad. det är de små sakerna som gör mig arg.de små sakerna som att det promenerar förbi rådjur utanför mitt fönser om nätterna. de små sakerna som att all teknik hatar mig.nu håller teaterklasserna i café bråddgatan. vi får in pengar till klasskassan. just nu ligger vi -53 spänn på bråddgate projektet. men de kommr vi inte göra länge till. ha ha.

Av Maja - 13 februari 2007 12:28

å ja. vi fortsätter på de temat. de är bara det att vi aldrig är hela villan när vi gör saker tillsammans. i går saknade vi johan. vi åt nämligen pizza å såg på J.I Jane å sen såg ja å lisa de sista avsnitten av dark angel. nu är det slut *snyft* men de är bara att börja om igen om ngra veckor. wiii.nu eget arbete. å ja ska till bibblan å kolla böcker till uppsats.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards