LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under februari 2007

Av Maja - 4 februari 2007 15:44

.... wiii. sov bort hela min söndag. men jag tror att det var det som behövdes. nu är jag pigg igen. normalt sätt brukar min kropp bli sjuk när den tycker att jag håller på med förmycket saker. vilket jag inte brukar lyssna på. så nu kom den väl på att man kunde söva mig, då skulle jag inte kunna göra nått annat...

Av Maja - 3 februari 2007 12:11

.... lördag. å majs fick sova. mmmm.tänkt promenera in till stan å hyra film. ja maria å elin å kanske nån till. vädret bara lyser vår. å jag är lite lite bitter över det. å jag som lagt ner alla hästplaner. för jag har inte tid. likt förbannat går jag in på blocket å letar medryttarhäst. puckobrud. -----å alla mina planer blir inte alls. är så duktig på att bestämma saker. men så blir det inget alls. eller bestämde inte så mycket för lördagen. men de som beslutades blev inte av. hamnade på världens med frida, maria, adina å wiliam. + att maria henna mitt hår. (med helt värdelös egyptisk henna) jag har ingen utväxt längre. men det är heller inte rött... iaf inte så som jag vill ha det. va knappt några hennablad i hennan alls tror jag.

Av Maja - 2 februari 2007 12:20

... kommer de ingen mer vinter nu. nästan all snö är borta. grrr. knopparna i rabatten sysn igen. iaf. fredag. är toktrött å ska bli såå skönt med helg. planen är att läsa dramatiskt berättande, sova, henna hår, dricka lite öl. vila helt enkelt något som jag inte gjorde förra helgen. fick paket fårn mor å far i dag. wiiii. hilma kom fram lite. massa roliga å fina saker.

Av Maja - 1 februari 2007 21:15

yes. då har man varit i lkpg oxå.såg jag var en beautyhelt oki. känner mig tillfreds. hon va väldigt duktig men jag kände inte så mycket. de va mest jaha. men på ett bra sätt.å i går på östgöta.motortownde bästa hitils. lite ojämt skådespel, som vanligt. men de fick ihop pjäsen utan allt för mycket överspel. så jag kände mig nöjd. idag för övrigt.har haft jelena för näst sista gången. hade träning med grunkarna. de va kul. kändes lite som förr.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards