LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under mars 2007

Av Maja - 21 mars 2007 11:31

bajs.ja å lisa försökte kopla i hop våra datorer i går via ett nätverk. men lilla jag har glömt + tappat bort mitt lösen till min admin. lyckat. lite lack på mig själv. å jag undrar går det att fixa ett nytt eller är det kört. har ju inte haft behöv utav det fören nu... efter ca 3 år.eget arbete.efter lunch ska jag skriva uppsats. nu har jag petat lite i diamantens marknadsföringsarbete. får se om de godkänner de jag gjort.

Av Maja - 20 mars 2007 15:24

oja. jag har kasst med snus. sista ligger under läppen nu. sthål har inga pengar, och därav inga cigg. och amelies cigg tog slut på lunchen. jag har bommat nikotingum av amelie för att inte dö... *ler* finns för lite rökare och snusare på denna skola har vi konstaterat.majs ska ta sig in till staden snart och shoppa snus och kolla på kläder med adina. blir nog en macka först.

Av Maja - 19 mars 2007 15:25

wiii.nu börjas det. nytt block. med marknadsföring för tåors och grundkursens produktioner. kul kul. jag är aspepp.sen har våren försvunnit. det regnar i dag. de tycker jag inte om. bajs.nu ni. så här ser jag ut nu för tiden. kortklippt och fin. 9 mm blont hår sitter på mitt huvud.

Av Maja - 18 mars 2007 12:54

har börjat låssna lite nu, sen igår. inget flyt kanske. men har lyckats få upp en struktur på det igen.har paos nu. får se om jag över huvudtaget kommer sätta mig med den igen i dag... även fast jag borde. ute blåser det kalls. samtidigt som solen strålar. känns som om vädret inte kan bestämma sig. men jag vet iaf vad jag vill ha. vår.

Av Maja - 17 mars 2007 14:08

hej å hår. snart ska den va klar.å nu är jag tokförvirrad. har upptäckt att mitt uppläg inte funkar. att allt borde stå under en å samma rubrik för att allt gå i hop. sucka. får styra upp det lite tror jag.somnade i soffan. och vaknade när klockan va sex. oj då. de blev inte mycke uppsats. sen gick jag och johan runt bland husen och kollade om det hände nått nån stans. de gjorde det inte. så då fick vi hitta på nått själva. först ville vi spontanfesta, men vi hade inget att festa på. så de ledade jag å adina lite. både fingrar och poi. roligt. båda va lite ringrostiga. adina har inte poiat sen cabaren och de har knappt jag heller. men jag gjorde iaf saker som jag inte vågat göra med eld förut. de va kul. sen gick vi hem till villan å drack glögg (ja, du läste rätt) och spelade go.

Av Maja - 15 mars 2007 15:14

de har varit så otroligt kul å se folks reaktioner. snacka om förändring oxå. från röda derads till kort bolnt. men de är fin. jättefint.om ca en halvtimma kommer mor till borgen. få se va vi ska hitta på. bio i morron kanske.

Av Maja - 14 mars 2007 15:11

hi hi. våren är här. sklans bästa vårteckan. folk ändrar frisyr. johannes kom förra veckan med snagg. emma i måndags. maria i går å jag i dag. yes. Q har tagit bort dreadsen. nu är jag blond igen + snagg. 9.5 mm hår jag har jag på huvudet. dagens vardagslycka.kaffe på trappen till storstugen.pizza å vin i villan.

Av Maja - 13 mars 2007 15:45

detta händer på borgenlisa är numera inne i macvärldenfolk kastar av sig jackorna för nu är det vår...det repas och repas utav tvåor å grundare.vi ettor skriver uppsatsjag å maria tänker på vardagslyckakaffet i matsalen smakar äckligtdark angel har börjat i villan igenerik å jag ser lost på onsdagar (som vi har längtat)många teaterklassare går runt och sjunger på melodifestivallåtaroch det hostas åt höger och vänster... som vanligt.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards