LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under april 2007

Av Maja - 4 april 2007 14:51

i det röda huset är det kallt. iskallt. termometern säger 18 grader. Q säger iskallt. siggis öga mår jättebra. å jag behöver inte åka till vetrinären med henne i dag. hon var säkert bara förkyld.annars allt lugnt å stilla i byn. mamma väkte mig vid elva och tyckte att det va dax att gå upp... de tyckte kanske inte jag. men ajg gick upp iaf...

Av Maja - 3 april 2007 19:05

ja. då var jag här igen.jag och sigrid steg upp vid halv sex i morse. tog buss vid sex å sen tåget. å sen buss igen åsså båt.när jag kom fram tog vinden tag i mig och jag var påväg att blåsa bort. nu sitter jag i rute å bråkar med webbmessenger. så om det är nån som vet hur fan jag ska göra, så kan ni får säga det till mig. det gick sist. men med en massa hjälp från maria...------himm. har tänkt på en sak. folk söker på bara underliga saker på google. har massa "referenser" på min blogg på väldigt konstiga saker, typ månadsfest och gröna grodor. har folk tråkigt eller vad är det. tänker de "nu ska jag söka på en massa konstiga ord å se vad som dyker upp"

Av Maja - 2 april 2007 11:50

oja. nu har putte varit i villan och tagit bort en hårboll i badrummets golvbrunn. så nu går det nog bada å så igen. wiii.solen lyser och jag får sommarkännslor. det är svårt at tha skor på fötterna. vill hellst gå barfota barfotabarn som jag är. dagens plan- fixa inför lovet- åka till stan och hämta kamera, köpa alergitabletter, handla lite så att jag klarar mig tills i morron.- packa

Av Maja - 1 april 2007 14:22

har nu kommt tillbaka till världen (både till nätet å till världen.) gått kurs under helgen i psykodrama. jättekul. skratt å tårar å massa underbara människor. men nu är jag som sagt på borgen igen. trotts att jag varit på borgen hela helgen har jag på nått sätt inte varit här... knas. å anna, ann-marie å maria har sovit i villan å vi ahr myst å skrattat å pratat. å på dagarna ahr patric oxå varit här å allt ahr varit så himla bra.å min kamera är hel igen. så dens ka ajg hämta i morron. å på tis blir det öjn.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards