LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Maja - 11 maj 2007 18:23

de sa att det skulle bli så mycket bättre. bättre bild osv.

men nej... jag tycker inte att det blivit så. vår box lever ett eget liv. ibland bestämmer den sig för att byta kanalplats. så att vi får söka om kanalerna. och allt som oftast hackar den. och säger att det inte finns någon signal. eller så fryser bilden ett tag. sen kommer allt tillbaka. men då har vi missat saker i de vi sätt. vilket är så jävla surt. å hemma hos päronen dog den för ett tag sen. å de fick starta om boxskrället. jag blir lite galen på all teknik i bland...  

Av Maja - 11 maj 2007 11:00

å så gick yttiligare en skolvecka i rasande fart.

har plockat i mitt rum som ser ut som fan... å nu sitter jag här. har börjat tvätta lite oxå. har "glömt"... eller rättare sagt förträngt att vi ska till åland på måndag. iaf, nu har jag rena kläder som jag kan packa ner. de är bra.


i morron blir det melodifestivlakalas hos sofie. wiii. roligt roligt.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards