LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Maja - 2 juni 2007 19:18

ja. mitt lilla djur, mina föräldrars barnbarn. ja de säger iaf så, att hon är ett barnbarn. de säger inte bara barnbarn om min lilla sigrid, de kallar henne för en tjock mus utans svans. nog för att hon är tjock... hon blev det efter att jag va på åland... men en mus. neee. möjligtvis i kattens ögon. de säger även att hon har ett visst underhållningsvärde... å de kan nog stämma, för hon är rätt kul å titta på när hon ränner runt i buren. å mins lika söt när hon är ute och springer.

far har iaf köpt både sand och badkar åt henne så nu rullar hon sig för glatta livet. å klas tittar på... så länge vi inte tittar på klas när han tittar på sigrid vill säga.

Av Maja - 2 juni 2007 17:55

ja. ulrika å jag har jobbat tillsammans. ulrika skulle plugga... det gjorde hon nästan inte  alls... fram till lunch satt vi å snakca, å de är klar vi har ju inte sett varandra sen i augusti. å ingen av oss är direkt kassa på att prata...hade en visning med en skolklass å då hade ulrika lite tid å plugga i af. 
i morron är det min tur, att släpa upp dator å böcker till museet. planen är att bli av med den där aristoteles boken vi får se hur det blir med det...

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards