LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Maja - 4 juni 2007 18:10

ja. nu har far varit och köpt ne ny bil. mörkröd, disel. å pappa lär vara stolt som en tupp. nu kommer pappa vara odräglig minst en månad. dessa små pojkar.  bilen kommer i början av juli och kommer rulla runt med oss. och med bilen kommer pappas alla manliga bekanta, då vill de provköra, sparka på däcken och säga att den är snygg och att det var ett bra köp. och pappa kommer bli odrägligare än någonsin. sucka. män som returerar till små 10-åringar när de för nya leksaker.

Av Maja - 4 juni 2007 16:49

såg att winnerbäck spelar den 10.e nov i norrköping. de vore nice att se. vem ska ja få med mig. om inte lisa får med mig till lund... eller både ock kanske.
i sommar blir det festivla iaf. trevligt. alternativfestivalen i nkpg.akademien, sundström, demian, å maud lindström bland annat. verkar va en hel del annat trevligt oxå.
jag är hur som hells musik/konsertsugen just nu.

Av Maja - 4 juni 2007 13:09

vaknade rätt tidigt i morse å var helt övertygat om att jag försovit mig... sne kom jag på att jag var ledig. somnade om och vaknade igen, helt övertygad om att jag försovit mig... sen kom jag på att jag var ledig. mor kom och väkte mig och la kisse i min säng. men de tyckte inte han va så kul. han for ut, och till matskålen förmodar jag. 
nu är jag iaf vaken. och har fattat att jag är ledig.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards