LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Maja - 20 juni 2007 19:47

Grr. Jag är inte gjort för att boka biljetter. Blir tokig på SJ... Har lyckats boka om båtbiljetten utan problem. Men SJ betalar inte tillbaka om biljetten kostar under 100 spänn. Vilket min gjorde. Först trodde jag att jag skulle gå miste om båda biljetternas "värde", men så kom mor på att jag kan ju hämta ut på ATG. ( Vi ahr ju inga automater på den här öjn) Så nu är det "bara" 70 kr som jag går miste om... Men. men.



Iaf. Har varit på Kyllaj en vända i dag. Det var trevligt, fast jag var rätt seg i skallen och hade lite svårt att lyssna. På museet var det full rulle. Med folk, men gubbdagiset, med utställningar till höger och vänster och Ylva som lydde lamb (klippte får). Stackars Sigge (min mista jobbarkompis... en dvärgspets på 3 år) Blev helt snurrig och viste inget alls. Det var bara en massa ben överallt, tyckte han.  Vi har dessutom fått en ny tupp. Kurt är inte ensam kung i hönsgården längre. Dock kommer jag inte i håg den nya tuppens namn... Jag återkommer med det.



Hästarna kommer upp nästa fredag. Q lycklig som en femåring.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards