LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Maja - 17 augusti 2007 11:05

Den är inte helt slut... Men i morron är jag i Norrköping igen. Och efter de börjar skolan om en vecka... och när skolan har börjat känns det som om sommaren är slut. Jag har hunnit med massor.



Jobbat, ridit, träffat gänget, tältat (lekt turist), gått på museeum (inte bara de som jag jobbar på), fyllt år, druckit massa kaffe, broderat och handarbetet och lyckats sälja det som jag och mina arbetskamrater gjort, klappat bebiskissar, fått motorstopp med  Castor, inte läst kursböcker, läst "vanliga" böcker, varit på 100-års kalas, eldat, spelat teater, skrämt turister, varit irriterad på turister, fått en utskällning av en dansk, fått en till utskällning av samma dansk, städat, blivit rädd för spindlar, sätt på film, badat (1ggr... kors i taket, Q som aldrig badar i havet) ätit ostbågar, sett engelska deckare på teve, sovit, sett Dark Angel på datorn, druckit öl, ätit massa Vonnabullar, lekt medeltid, ätit medeltidsmat, varit sommarbarn, bråkat med hästar, gosat med hästar, druckit vin, varit på Kuten, dansat, varit på Klubb Feber, sett på teater, lekt med vänner, varit i Norrköping,

packat upp och sen packat, köpt nya kläder, sovit med katt i sängen, sagt 140 kr tack påtok för många gånger, skrattat och varit kissnödig.



Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards