LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 3 september 2007

Av Maja - 3 september 2007 16:29

Ja, jag har blivit utmanad av mor. Jag ska skriva åtta saker om mig själv och mina vanor. Men jag tänker inte utmana andra, mor har redan tagit en massa människor....- Jag snusar mer än jag borde.- Jag är teaterapa, jag lever teater- Veggo i själv och hjärta- Jag är jättedålig på att städa, och lever i ett ordnat kaos.- Jag är ensambarn- Jag hatar att åka tåg och buss- Älskar att sova framför teven- Dark Angel fan

Av Maja - 3 september 2007 16:26

Det är höst, med allt var de innebär. Praktiksnack, ateljéarbete, leda grundkurs och ettor, handledning och allt på samma gång. Å i morron börjar kören igen. Hjärnan är trött. Mycket trött. Utan kaffe och snus skulle jag vara död nu. På söndag åker jag till Kalmar, nervös och glad på samma gång.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards