LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under oktober 2007

Av Maja - 4 oktober 2007 13:13

Jag blir gaalen på min muppuppkoppling. Jaja, den är inte min, utan grannens. Jag tjuvåker som sagt på grannens trådlösa bredband. Men sen är det ju de där att jag slängs ut från nätet titt som tätt. Har go lust att gå in till grannen å säga att de får fixa till det... Ska bara lista ut vilken granne det är som jag tjuvåker på.

I dag har jag lekt med Andersson och 4-åringar. Yes. De där som inte är större än ett äpple. Helt galet små. Men otroligt söta. och nej, jag är inte rädd för de små liven i folck längre.

Av Maja - 3 oktober 2007 14:46

... Jag har letet efter ett par snygga skor som man kan gå ut och dansa i. Eller ha på fest och så. Jag pratar inte stälhättekängor som man har på fötterna när man går på Lakritz Eller ett par coneverse som jag har när jag sitter på Världens. Utan ett par snygga stövlar eller ett par stövletter. Men jag har vissa krav. Det ska va snygga och med så lite klack som möjligt, jag kan gå i klackar men fötterna gör ju pissont både när man går och dagen efter. Jag ska kunna ah dem till både byxor och kjol och inte kosta en halv förmögenhet. Det är grymt svårt.

Av Maja - 2 oktober 2007 16:47

Ny duchad och ren och fin.Tidsresa med tio och elva åringar. Medeltid, i en gammal kolsterruin som jag åkt förbi massvis med gånger på väg till Timmernabben och Gabriel keramik. Å nu vet jag vad det är för något.Å idag har Q lärt sig mer om läkekonst. Varje dag lär man sig något nytt.

Av Maja - 1 oktober 2007 21:18

Yes. Jag älskar min dator. Har känt mig helt handikappad utan den denna helgen som jag varit hemma. Och lämnat datorn i Kalmar. Är iaf tillbaka i Kalmar nu och datorn mår bra. Trotts att Pytte drömt hemska drömmar om både min och hennes dator. Huga. Tänk om den skulle bli stulen, jag nog skulle bli knäpp.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards