LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under februari 2008

Av Maja - 7 februari 2008 19:47

Tiden går som ett X-2000 tåg. Snart är det helg igen, det som nyss var måndag... om veckorna går så här fort, kommer de ju snart vara maj, vilket betyder att jag är stor teaterpedagog som ska ut i världen och slåss om jobb.Iaf, har börjat knattra lite på min essä, temat är "teater, ridning och kreativitet" intressant och skitkul. Marie förstod dock inte helt, men de kommer hon göra när hon läser min essä. För ridning och teater har en hel del gemensamt. Så är det.

Av Maja - 4 februari 2008 16:58

Ny vecka. Nya intryck. Nya saker. Nya tankar. Nya dagar med Kvinnornas Decamerone. I morgon ska vi möta pressen. Vi och Medeas Barn- gruppen. Teater Bråddgatan 34 ska ha gemensam marknadsföring/presskonferans. Så vi åker med på ett bananskal. Jag är pepp, dock hostig och lite ventolinhög.

Av Maja - 3 februari 2008 13:36

Att sjunga är bra. Att sjunga ger energi. I dag/går så snodde denna energi min röst oxå. Låter inte fullt så bra i dag... Ska bli intressant och ha lektion på tisdag. Eller så för vi köra lappteknik. Var i väg i går på gospelworkshop. Helt galen underbar dag, men som sagt, rösten. Att sjunga med förkylning i kroppen är inte bra. Till mor. Jo, varför har jag dreads på bilden, gissa?

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards