LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Maja - 1 mars 2008 15:21

Ja, mitt mål är att esään ska vara klar kring på påsk. Så att jag slipper tänka på den sen. Och det kan nog bli så. Nu har jag fått tag på Eve och kan bolla lite tankar med henne, kommer bli grymt spännande, och förhåppningsvis kan jag reda ut lite tankar som dykt upp under arbetet. Jag är pepp.Min essä heter "I ridning och teater försvinner tiden eller jag och mina liv." Jag kommer undersöka kopplingr mellan ridning och teater, ridning och mänskligt beteende men och min roll i de båda "liven" hur jag funkar och hur jag beter mig. Och varför jag brinner för dem båda. Så har du några tankar, om du är innsatt i båda ämnena, släng i väg en kommentar, jag skulle bli gald.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards