LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Maja - 6 mars 2008 17:24

... Men vi tar det från början.Tisdag morron, Maria ska öppna en avocado, med världens största kniv. Maria passar på att skära lite i sig själv oxå... eller rätt mycket. Och fick tillbringa kvällen på Hagebys vårdcentral. Onsdagen börjar med att vi får igång larmet på Kammarn, jag har inte larmat av Kammarn på över ett år, och var osäker på vad hur och när. Larmet gick igång, men vi slapp peja en utryckning. De kunde stänga av larmet från larmcentralen och med hjälp av lite telefonsamtal hit och dit fixade allt sig. Vi kom i gång vid nio, sen får en av våra skådisar en kraftig migränattack, faller ihop på golvet och skakar. Jag kastar mig till apoteket och köper tablettet. Efter mytcket om och men sätter vi tre skådisar i taxi hem till Borgen, en febrig, en migränig och en som fick eget arbete. Halv elva kör vi med halv skådisstyrka. Tre minuter i tre slockanr hela kvarteret och det blir bäckmörkt i replokalen och vi lyckas treva oss ut och mörkret. Nej, det är inte slut än. I dag lyckades jag försova mig, Maria ringde och väckte mig tjugo i nio. Nu hoppas jag att vi slipper med trassel, eller att livet inte kommer imellan allt för mycket.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards