LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Maja - 15 mars 2008 13:29

Så kom denna rubrik igen. Men suck vad lack jag blir. Nu har jag iaf bokat biljetter till kobben för påsk. Och Sj har gjort om sitt system så nu finns inga sista minuten verkar det som, och om jag vill ha garanterad sittplats får jag peja 30 spänn, vill jag ha en biljett som jag ev vill boka om då får jag peja för det med.. Jag blir lack. Dumma dumma SJ

Av Maja - 15 mars 2008 11:45

En aningesn trötter Q tog sig upp ur sängen i går morse. Teaterklasserna på Borgen skulle på äventyr till Stockholm. Sminkkurs och teater på Unga Klara. Den försa introduktionen var Q.s hjärna med på noterna, men efter lunch började jag sånka till och bli lite för trött. När vi var klara med sminkursen på Riksteatern åkte vi in till stan, och ja, vi åkte fel denna gång oxå. Iaf, promenerade från slottet mot Sergels Torg för att hitta nått och äta. Klockan sex stod vi i en väldigt varm lokal på Unga Klara och väntade på att bli insläppta. Vi såg Edvard II, 4 timmar lång pjäs, men det kändes som 1.5 h. Grym, Osten på regi. Jag är kär i Osten tror jag. Satt på första rad och fick lite saliv på mig, men va fan, Rickard Wolfs spott får gärna hamna på mig... En bra dag i det stora hela. I dag dag ska vi käka lite och se melodifestivalfinal.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards