LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Maja - 1 april 2008 15:43

Jag är sämst på aprilskämt. och jag är bäst på att gå på dem. I morse lurade Maria min kära regipartner i mig att kammarn hade brunnit, och att vi var tvunga att spela någon annan stans, att Marie hade messat henne på morron... Och jag gick på det... Sen skulle hon blåsa våra skådisar, men då kunde inte jag hålla mig för garv. Samma sak när hon skulle sköja med Fernando... Jag kommer i håg när mina päron lurade mig med grön mjölk... ja, mjölken var grön, de hade spettsat den med karamellfärg... Och jag var helt övertygad om att det var för att korna åt grönt gräs, och då blev mjölken grön. För det var så de sa när jag frågade...Eller på den tiden när jag bodde hemma och pappa skriker på morron att det står en räv i trädgården... vilkt han gör typ varje 1.a april, och mor och jag går alltid på det...

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards