LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Maja - 18 april 2008 14:18

Så då sitter jag här och ser ut som en mupp,ifört BH, kjol och stumpbyxor med henna i håret (handduk och systemetpåse över kladdet och håret) drickandes kaffe, är lite lätt sur över folkbildning inte vill laddas ner utan tar år på sig och försöker varva ner. Om 1.5 ha ska jag in i duschen och skölja ur allt sammans. Så blir jag röd och fin i håret igen och slipper utväxt. 

Av Maja - 18 april 2008 13:32

Ja. Fredag. Och jag är överallt och ingen stans. Ska henne håret, så då måste jag ju sitta lugnt snäll och still ett tag. De är bra, då måste jag varva ner.


Pjäsen puttar på, hade ett skitbra rep i går, nu reagerar  tjejerna verkligen i varandras monologer, killarna oxå. Det är bra, annars blir det trist att lyssna på i längden. Mina gråa hår är just nu Robinos kostym. Byxorna är stora i midjan, vilket han inte så ett knyst om när vi var och provade dom på Östgöta, å skjortan är för liten och gått sönder lite... Bajs, vist de går att laga, men den är lånad och han kan inte hade den i föreställningen. Nästan så jag är beredd att gå tillbaka till det gröna... Men men. Byxorna kan vi fixa till lite. Men skjortan, en repa på Myrorna till tror jag. Å han är ju lixom inte liten grabben, han är storlek min kusin... Fast de är rätt skönt att det är småsaker som är mina gråa hår, hade kunnat vara värre...


Men nu, helg i 1.5 dag, sen blir det hänga ljus på söndag. massa kaffe, snus och choklad. De blir bra det.  

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards