LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg under april 2008

Av Maja - 13 april 2008 21:12

Ja. Då har halva dagen gått till att irritera sig på min dator som mobbar mig. Men nu har jag hittat ett ställe där jag kan ladda ner iTunes som är äldre. De är bra. Men internetuppkopplingen som finns i detta hus går lite sakta... Mårr.Men jag ska fixa det. Snart har jag iTunes som funkar igen..

Av Maja - 13 april 2008 14:51

Jaha. Så då funkar Safari. Uppdaterade lite. Å startade om. Har även uppdaterat iTunes. Å då funkar inte det. För mitt OS är för gammalt. Fatta vad lack jag blir. Kommer skicka i väg min dator för att uppdatera OS i sommar, de va min tanke. Men nu funkar inte ett program som jag användet typ alltid. Jag mitt dumma fån. Varför gjorde jag så här. Puckobrud! I balnd blir jag trött på datorvärlden. Jävligt trött.

Av Maja - 13 april 2008 13:41

Safiri är dumt. Nu sitter jag på en gamla sunkig explorer som ligger i min dator. Måste gör nått åt detta. Jag fattar inte. Måste uppdatera lite kankse. Lack.

Av Maja - 11 april 2008 18:00

Jo, fredag var det ja. Repveckan är slut, nästa vecka börjar det igen. Men i mitt huvud är det rep hela tiden, allt jag gör är mer eller mindre pjäsrelaterat känner/märker jag. I dag har jag och Maria suttit och vridit och vänt på hur vi ska får pjäsen kortare, i går låg andra genomdraget på 1.55 Vi måste "killa darlings" och det gör ont! Men vi har ett förslag... Och funkar det så har vi nog pjäsen i hamn tidsmässigt. Jag har suttit med våra speltider och lagt in dem på hemsidan, så nu finns dom där. Och jag uppmanar dig igen, gå in på www.marieborg.net och sen vidare till teaterklasserna. JJag har blivit uppmanad av mina lärare att lägga mig och läsa en bra bok och ta det lugnt. Så det ska jag nog göra, i går började jag med att läsa jobbrelaterade böcker. Kände att jag har glömt lite hur ett gotländsk hederligt bröllop såg ut, så de roade jag mig med i går, hälften är skrivet på dialekt... I kväll ska jag äta ciabatta med mozzarella och tomat. Gotti.

Av Maja - 10 april 2008 21:04

Haha. Det är skrattretande, jag och Maria är i fas, Lisa med och hela Flyktbilen, ja utom killaran då. Jag undrar hur många i Decamerone som är PMS.iga just nu, vore kul å kolla...

Av Maja - 7 april 2008 18:28

Ny vecka och nya äventyr. Nya dagar som kommer rusa förbi.Nya saker att glömma. Tex Djurens Rätt-mötet som jag kom på nu... en halvtimma efter att de börjat. Smidigt.

Av Maja - 6 april 2008 13:52

... jag är lycklig och trött.
Helgen har varit underbar, på många sätt. Dels att få skapa sig en ny colwn, den är på väg. men inte helt klar. Har lite svårt att hitta ett språk till henne, men ett namn har jag. Nora dök upp i huvet. Så de är nog en liten Nora. Och skönt att får vara elev, slippa titta på klockan och slippa ha koll. Bara ge sig hän åt leklusten och nyfikenheten.

Av Maja - 4 april 2008 21:51

.. Jag känner mig som två just nu. Aningens virrig i skallen. Är kurs på skolan i helgen, och jag är med. Pedagogiskclownkurs. Med både gammal och nya elever från Borgen, så folk både från mitt första andra och tredje. Men jag är glad med, har träffat människor som jag inte sätt på så länge. Så de är kul.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards