LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Maja - 26 september 2008 23:02

När man lever utan teve och tröttnat på sina kursböcker och man har internet blir det att man surfar runt planlöst och googlar på konstiga saker. Det gör iaf jag. I går kom jag in på en blogg, där jag fanns på bild! medeltidsklädd och lutade mig mot ett träd. Efter mycket funderande kom jag fram till att jag förmodligen väntar på min lunch vid Mat och kaffestugan mitt emot jobbet. Men det är märkligt det där. Jag som jobbar sommartid på ett museum, borde ju finnas i väldigt många människors datorer, fotoalbum osv över hela världen. med tanke på hur många som faktiskt plåtar en per dag, som jag är medveten om. Sen finns alla dom som plåtar än som jag inte är medveten om, som denna bild som jag hittade på bloggen. och hur många semesterbilder "råkar" man hamna på, för att man råkar stå i blickfånget av kameran? Vill man veta?!

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards