LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Maja - 29 april 2009 21:22

Ja, april är snart slut. Våren är här (förhoppningsvis för att stanna) jag käkar piller för att inte snoret ska rinna. Död åt alla träd och leve allergimedicin. Jag har haft mitt sista rep med mina teaterbarn (oki, de är fjorton... å de skulle nog döda mig om de visste att jag kallade dem barn.) Nästa vecka har vi uppspel och sen blir det "sommarlov." 

I går klättrade jag höghöjdsbana. Askul, först ett varv på fem meter upp i luften, sen tio. Om ett par veckor kommer jag gå utbildning för att kunna jobba med banan på Kolmården. I dag har jag dock lite träningsvärk, jag är otränad oki! Å på fredag jobbar jag, ingen första maj demo för min del. Vilket känns lite märkligt. det där med demotåg har lixom funnits hela mitt liv, antingen har jag gått själv, eller iaf sett ett. Men icke, i år kommer jag befinna mig i Jönköping och vara tiger eller dela ut ballonger eller måla barn. Eller allt. Ja, en liten rapport. De som händer nu, hände i dag, händer om nån dag.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards