LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Maja - 19 januari 2010 09:02


Pip pip. Piiiip Piiiiip. Piiiiiip. PiiiiiiP.

Sixten blev överlycklig när min klocka ringde. Gjorde allt för att få upp mig ur sängen. Allt. När det inte funkade med att mjaula och spinna högt som attan välte han papperskorgen tex, och drog ur bananskal, papper och gamma snus på golvet. Det hjälpte inte. Jag låg kvar i sängen. Sen ringde telefonen, till Sixtens stora lycka.

Jag var uppe ur sängen. Han var nöjd.

Av Maja - 19 januari 2010 08:56


Efter att musikmaskinen inte kunde läsa skivorna längre gav jag upp. Boken var fortfarande dålig, men mer mord och polisarbete och lite mindre kärlek och relationer. 


Nu lyssnar jag på Prime Time av Liza Marklund i stället. Ingen fantastisk bok direkt, men bättre än den förra. Jag får vad jag förväntar mig av baksidetexten, vilket jag inte heller fick med den förra. Texten på baksidan sa en sak, jag fick en helt annan historia kändes det som. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards