LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Maja - 5 februari 2010 17:09


Jag har haft huvudbry gällande sommaren. 

Vart jag ska bo, vad jag ska göra, var jag ska jobba.

Men nu löser saker och ting sig helt plötsligt. Jag har fått nytt/gammalt jobb över sommaren. Kommer vara kvar i Norpan i mitt hem och med min katt. + en lite utflykt med teaterprojekt på Gotland. Det känns asbra. Jag är pepp. Framtiden är inte så jävla farlig som jag har fått för mig.

Av Maja - 5 februari 2010 09:21

.... i dag är det fint ute. 

Vykortsvy från mitt fönster. Jag hatar inte snön i dag. Det känns inte så jobbigt att gå ut i den heller. 

Av Maja - 5 februari 2010 09:07


eller Jobbrapport eller Saker att göra lista.


Nå väl. När jag ser på min kalender i bland så är det överfull. Eller underfull. Det är precis som mitt liv inte kan bestämma sig. Göra mycket eller lite.

I Februari och mars finns en hel del saker. Saker som ska göras och planeras.

Vi börjar med jobben


AG

Nästa helg har jag en tokjobb helg. Då jag inte gör annat än äter sover och jobbar. På fredagen först konferens aktivitet utomhus. Sen dela ut ballonger från klockan 2. På lördagen barndisco med hopp och lek. Söndagen är det alla-hjärtans dag och då ska jag oxå dela ut ballonger. Det är asbra att jag får jobba. Hr några till jobb ingboade, men de kommer lixom inte efter varandra på de sättet.


Museet

Möte kring Myran, som är museets maskot. Som jag ska ge liv under sportlovet. När de är klart hoppar jag på nästa projekt där, vilket är en ny utställning. Så jag hoppas på mycket visningar här i vår.


F-universitetet

Måndagsbarn och Onsdagsgrupp. Vi ska jobba med den gamla klassikern Stadsmusikanterna från Bremen, tänker göra den med båda grupperna, men i olika form.


Teater Alter Ego

Ett gigg på en skola i Ödeshög är inbokat i v 9. Och vi håller även på med att ta fram scener till 8.e mars. Har ett gigg på Museet då med anledning av Internationella kvinnodagen  som ska firas med dunder och brak. Har även fått en förfrågan om ett annat uppdrag. Som vi inte tackat ja till än.


Ja, åsså de nyaste projektet En Winnerbäck-cover-duo

Ska upp till Stockholm och repa om två veckor. Det var då jag upptäckte att jag inte har två hela dagar efter varandra fritt för en någon gång i mars. 


Det gäller att hålla tungan rätt i mun och komma i håg vart jag befinner mig och vad jag jobbar med just den dagen och tiden.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards