LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Maja - 22 februari 2010 17:04


Ja.

Min första dag som Myran, Arbetets Museums maskot är till enda. Fyra dagar kvar.

Jag är lite trött. Det tär på krafterna att vara sådär tillgjort trevlig och social. Men de är roligt att vara Myran oxå, extremt roligt. Jag gillar verkligen att jobba i roll, sen kommer ju sådana saker som att jag råkar skrämma vissa. I dag blev det två st, en vuxen karl och en kille på ca ett år. 


Av Maja - 22 februari 2010 08:37


Wii.

I dag börjar min vecka med 75% jobb.

Jag är inte van att jobba så här. Så på söndag kommer jag nog vara lite trött.

Men det är ju roliga jobb, som alltid, ja förutom när jag delar ut ballonger i Hageby.


I morse när klockan ringde vaknade jag oxå av ett märkligt ljud. 

Någon var på taket lät det som. När jag hade pallrat mig upp upptäckte jag att de skottar vårt tak och tänkte, nä, jag vill inte byta jobb med dem. Jag är helnöjd med att vara Arbetsmyra och Lekvärd.


Nu havregröt och kläder. Sen jobb.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards