LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Maja - 12 mars 2010 21:13


Vaknade av klockan precis som planerat.

Upp, packa och i väg till tandläkare, eller ja tandhygienist om vi ska vara noga. 600 spänn fattigare och öm i tänderna efter städning av tandsten gick jag för att äta Brunch på Kafé Väster och sen till kontoret och jobb i Stockholm.

Och vem behöver ha träningskort på Friskis, eller i det här fallet varför skaffa träningskort på Friskis när man, eller jag, jobbar Sumo. Att få ut Sumoprylarna ut ur bilen, in i hissen, ut ur hissen och in i rummet för att sedan bygga upp mattan för att gruppen ska kunna brottas mot varandra är rena rama träningspasset. 

Det var en rolig dag på jobbet, men allsång och dans i bilen upp och skratt på vägen hem. 


Nu under kvällen har jag och Sixten sett den rafflande finalen på På Spåret och ätit ostbågar. Birro och Koljonen tog hem det i slutsekunderna och utslagsfrågor. Å jäklar i min lilla låda vad det var spännande. Ja, Sixten tyckte att osbågrna var mer intressanta än På Spåret. Birro och Koljonen och Gedin och Rosenfeldt har varit mina favoriter hela vägen. Så jag blev mycket nöjd när Birro och Koljonen plockade vandringspokalen.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards