LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Maja - 13 mars 2010 19:04

I alla tidningar står det.

Rubriker som

Plura gripen med kokain från Sydsvenskan

Plura  greps med kokain från Folkbladet

Plura talar ut om kokainet från Aftonbladet


Ja, och så följer det, jag har inte läst så mycket av artiklarna, men har begripit att det ska ha varit första gången, enligt Plura alltså. Han säger att han får skylla sig själv, att han står för det han gjort, men han skäms. 


Jag kan inte låta bli att bara gapa. Hade det stått Plura gripen för haschinnehav hade jag inte lyft på ögonbrynet. Han tillhör ju den där hippieflumm generationen och har säkert tagit sig en och annan joint i sitt liv.

Men kokain?! det känns som fel drog för Plura. Jag är förvånad. 

Av Maja - 13 mars 2010 10:44


Väntar på att min brunch ska bli klar.

Sen i väg till Museet och svida om till Myran.

I dag har utställningen Mysteriet med Staden vernissage å med dunder och brak och Kommunal ordförande ska den invigas. Jag ser fram emot detta jippo måste jag säga.


Men först.

Brunch.

Duschat har jag redan gjort, väskan med nytvättade Myrankläder är packad.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards