LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Maja - 17 april 2010 09:26

Jahaja.

Ny dag och nya äventyr.

På programmet står jobb och åter jobb. Först visning av Mysteriet med Staden för museets vänner. Jag kan inte låta bli att bli lite nervös, med tanke på att det är min andra visning i den utställningen, eller tredje om man räknar introt med kommunalgruppen förra veckan. I kväll barndisco i Kålis. Trodde att förra helgen skulle bli min sista på dansgolvet, men så blev det icke. I dag rockar jag igen. Har bränt ytterligare en skiva utan melodifestivalhits, jag kräks på den musiken nu kan jag ju säga. Så i kväll ska jag lära barnen att Doris är bra.


Nåväl.

I går blev vi klara med Alter Egos bokföring och firade med isglass. På kvällen hade jag och kisse fredagsmys med ostbågar och fredagsunderhållning på teve.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards