LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Maja - 19 april 2010 20:14

I går kväll klockan åtta fick jag en förfrågan om visning, absolut sa jag.

Och där försvann min efterlängtade sovmorgon. Samma sak i morgon. men då tänker jag sova middag när jag kommer hem efter visning.


Iaf. Min måndag har varit roligt och intensiv. Strax efter min visning av klar gick brandlarmet. Och trapphuset fylldes med rök. Ingen fara på taket, det var övning. Jag var en av de få som fick reda på övningen, eftersom jag hade barn i mi grupp. Efter visning och genomgång hade jag lite tid att döda innan nästa aktivitet, lunch med Djurens Rätt Riks. Det var roligt att få ett ansikte på de namn jag läst och hört så många gånger.


Nu har jag precis ätit middag och med ett halvt öga på Top Model, jag är trött med pepp efter lektionen med barnen, de är så himla fina mina barn.


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards