LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Maja - 5 maj 2010 21:51

Har följt SVT.s halvkackiga så kallade dramaserie  Andra Avenyn ganska länge nu. Och i dag tog det slut, sista avsnittet slutade för ca 3 minuter sen. Som vanligt när någon försöker göra ett slut på en serie som har pågått ett tag så blir det lite rumphugget. Mins ni hur tv4 långkörare Tre Kronor slutade? Jo, de sprängde alla i luften, alla utom en kille. Andra Avenyns slut var inte fullt lika dramatiskt, utan snarare ganska tråkigt och avsnoppat. Lite som ett jaha, det var de

Av Maja - 5 maj 2010 11:36

Woho.

Hämtade Marres cykel vid station efter visningen i dag. En visning som gick för övrigt väldigt väldig bra. Cyklade hem cykeln och jävlar i min lilla låda, jag har ingen cykelkondis att prata om. Jag tror jag tappade den i samband med att min egen Lilla Faran fick luften i däcken och ventilerna snodda. Kungsgatan gick bra, men i backen efter Västgötabron upp mot brandstation höll ja på och dö. Jag hade  min cykelpremiär i uppförsbacke i dubbel bemärkelse.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards