LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Maja - 10 maj 2010 22:18

... dröm om kött och vakna med råtta i munnen.

Teaterhumor som väldigt få förstår. Men för de som sett eller läst Medeas Barn så är det en replik från nämnda manus.


Iaf.

Denna måndag börjar gå mot sitt slut.

Har Bob Marley på Spotify och kisse skuttar runt och jagar pälsmöss, som han sen glömmer någon stans så stackars matte trampar på dem sen.

Hade avslut med Måndagsbarnen nu tidigare i kväll. Det gick fint. De var duktiga och jag var en stolt teaterpedagog. Men ack var de var nervösa de små liven.  


Nu är jag själv påväg i säng, för att vara pigg och glad för morgondagens visning och sedan AG-jobb.

Av Maja - 10 maj 2010 15:17

Ja.

Jag som hade tänkt komma i kapp lite gällande tvätt och disk. Ja, det har jag för visso gjort i dag. Men jag har även svarat på typ hundra jobbmail. Ja, det känns så iaf. Jag har haft kontorsdag kan man säga. 


Volontärarbetet för ABK verkar oxå falla på plats, pratade med verksamhetsansvarig på förmiddagen, hon vill ha mig som kontaktperson. Det känns hedrande och nästa vecka ska jag ska träffa lokalorganisationen. Vi får se vad det kan leda till.


I kväll väntar avslut och uppspel av Musikanterna med Måndagsbarnen. Jag är lite nervös i magen, de där med att träffa deras föräldrar ska bli spännande och lite läskigt. Jag vet att föreställningen kommer gå toppenbra. För de är grymma mina barn.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards