LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Maja - 11 maj 2010 18:10


Flicka fem år säger till mig Vad liten du är

Jag tänker ska du säga, du räcker mig till midjan. Unge!

Jag säger Ah, så är det.


Har varit på tre av mina jobb idag. Eller, ja. Jobbat på två, och hämtat papper på det tredje stället.  På museet hade en ganska söt och rolig grupp på visning. Förutom de där med att jag var liten, som att jag inte redan visste det. Personalen däremot var astråkiga. Men men. Mycket ska man vara med om.

Sen hem och äta lunch och klappa Sixten innan AG och Troppan-jobb. Vilket innebär att jag går runt på Tropicariet tillsammans med min grupp och en djurvårdare. Gruppen ska lösa olika stationer, tex hajdyk eller leta efter en lapp med en fråga i en burk där det ligger en spindel. Min uppgift är att peppa och föra poäng. 



Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards