LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Maja - 14 maj 2010 13:02

Regnet droppar utanför.

Det gjorde det inte innan, när jag var på kontoret och hämtade biljetter och målarlåda. Då luktade det blöt vår, ni vet som det kan lukta på sommaren efter ett regn. Att det luktar så där gott. Det gjorde det då oxå. Och framförallt, jag kunde andas, inte så mycket pollen som flyger runt i luften. 


Sixten märker att det är nått i görningen. Han har haft svårt att komma till ro sen jag klev upp i morse, han bröt sig iförsig in i ett nytt köksskåp i dag och snarkade en stund. Men efter att jag kom hem med målarlådan var han tvungen att sätta sina spår på den, genom att vifta svans och gnida sina kinder mot lådan. Men framförallt lukta på den intensivt.  


Så. I dag åker jag till Halmstad. Hej hotellfrukost. Och hej då dator på nått dygn.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards