LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Maja - 26 maj 2010 21:10

Sixten snarkar.

Jag dricker kaffe och funderar på om jag ska gå och lägga mig och läsa i stället.


Men. Onsdagen då.

Möte på museet ang sommaren och Verkstan, hur den ska se ut osv. Känns grymt roligt. Börjar jobba v 23 har jag konstaterat, eftersom då ska vi bygga upp Verkstan. Jag är helt klart pepp. Efter mötet hade jag en liten paus innan jag mötte Nyköpings FHSK , en mycket trevlig grupp måste jag säga. Efter det lunch på Smedjegatan och planering inför festen i helgen.


Under min lunch ringde Alter Ego telefonen, en jobbförfrågan. En jobbförfrågan som det inte finns en chans i hela Halland att vi kan ta. De ville ha  en halvtimmas föreställning om 2,5 vecka. Dessutom fanns det inte mycket pengar med i bilden. En föreställning som vi då skulle jobba fram från grunden. I bland undrar jag hur folk tänker?! Jag tror knappast att någon ens skulle komma på tanken att be en bank om en halvårsrapport och de har två veckor på sen att göra den klar. Vi kanske skulle kunna ta de där jobbet om vi båda jobbade heltid under 2,5 vecka med det och då skulle det förmodligen inte ens bli bra. Ja, det är nog bara inse att den stora massan inte begriper hur kultur funkar.


I morron väntar lekvärdsjobb. Vakta hoppborg eller nått i den stilen. Så kom förbi Vilbergen, för där hittar du mig.


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards