LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Maja - 31 maj 2010 18:08

Suck.

Jag begriper mig inte på dem som handlar regelbundet på Lidl.

Och att jag aldrig lär mig, har konstaterat samma sak tidigare. Jag ska aldrig mer gå dit, för det jag vill ha finns inte där. Men, ja, det hade jag då glömt bort.


Jag gick dit med följande på inköpslistan.

Kattsand

Snus

Potatis

Fiskbullar

Svamp

Bröd

Nyponsoppa

Jag kom hem med

Fiskbullar

Fiskpinnar

Bröd, både hårt och mjukt

Någon konstig chokladpudding, köpte den mest för att den såg just konstig ut.

Skrattande ko ostar

Paprika


Resterande saker fick jag gå och handla på ICA. Antingen för att Lidl inte ens hade de jag sökte, eller för att det var i så stora förpackningar att jag inte skulle kunna äta upp dem innan de blir grönt (potatisarna tex)


Lär dig. Gå aldrig mer till Lidl.

Av Maja - 31 maj 2010 16:49

Jahaja. Måndag. 

Jag började med att försova mig. Och tackade min lyckliga stjärna för att jag inte hade nån jobbtid att passa i dag. Har suttit hemma vid köksbordet och skissat på hur Verkstan på museet ska se ut i sommar. Sixten har legat bredvid mig i fönstret och myst. Jag börjar bli klar... Men har lite kvar att uträtta. Kommer sitta en stund i morgon och slutföra mina skisser tänkte jag.


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards