LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Maja - 24 juni 2010 21:59

Min lediga glass och parkhängsdag. 

Det blev en bra dag. Har lyckats med att inte bränna sönder ryggen, och det är ju positivt. På Halvars träffad jag en skock ungar som vinkade och ropade, Det är ju Maja, Det är ju Maja, Titta! Jag vinkade tillbaka, hej hej. Men har inte en blekaste vilka ungar det var och när, var, hur jag mött dem. Förmodligen på museet, antingen på visning eller så var det en av fritidsgrupperna som varit i Verkstan. Jag tror starkt på den sista.


Resten av dagen fördrevs i Folkparken och på diverse mataffärer. 

Så vi har käk tills i morgon. Som nog kommer bli en trevlig dag och kväll.

Av Maja - 24 juni 2010 09:03

Kaffe vid datorn och kolla de som hänt i världen, både den lokala och den nätbaserade, läs Facebook. Det har lixom blivit rutin. Sen kollar jag yr.se oxå, för att veta temperatur och vad jag ska sätta på mig för kläder.


Kollar mail oxå. Både innan jobb och sen typ en timma efter jobb. Just nu har jag 5 inkorgar att kika i regelbundet. Det kan ju tyckas vara en för mycket. En hotmail som just nu mest är en skräpkorg, men vissa viktiga mail hamnar där, så jag måste kolla den. Det finns starka planer på att avveckla den. Sen Alter Ego mailen, både info-adressen och min egna. Info-adressen är vi fler som kollar så den är inte lika akut. AB-kontakt mailen ska oxå kollas och sen min privata, läs inkorg som alla arbetsgivare har och skickar till. I bland när jag loggar in och har sisådär 7 nya meddelanden tar kontorstiden lite tid. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards