LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Maja - 26 juni 2010 14:16

Midsommarfirande.

Det var en fin dag och kväll måste jag säga. Jag trivdes. Med stort T

Jag befann mig  i ett idylliskt sommarstugeområde med utedass och hela baletten någon mil utanför stan. Precis som mina midsomrar när jag var liten.


Ja. en ny fas var det jag tänkte på.

I går umgicks jag med personer som är mellan 5-15 år äldre än mig. Det är personer som är i en helt annan fas i sitt liv en jag. De har barn. Eller så är det barn på väg. Själv är jag inte där. Klockan tickar inte, och jag börjar inte flörta med de små liven, jo, vist är det söta. Men jag är mer Åh, en katt, kom kisse.


Iaf. Det blev lite dans kring en midsommarfallos oxå. Dock hade den lite svårt att stå upp, den var aningens sne. Det är lättare med en hink med blommor i, som jag är mer van vid. De där med midsommarhink är en lång historia, som grundar sig i diverse vuxna som tyckte att det var jobbigt att gå ner med mig till det allmäna dansande för att det var för mycket folk. Ja, det handlade nog om lathet oxå. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards