LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Maja - 27 juni 2010 21:20

Ja.

Jag vill ha en bra bok. En bok att sträckläsa, så i morron efter jobb blir det en vända till biblioteket Smedjegatan. Ett fint bibliotek med bra utbud av deckare.


Iaf. En lat dag.

Hade en lista med att-göra-saker. Har gjort dessa, förutom biljetterna till Gotland, funderar på att ta den gamla klassiska telefonvägen imorron innan jobbet i stället. Jag har inte tålamod att sitta på nätet och blippa, de räcker med att jag måste göra de med SJ. Gotland känns ganska avlägset, men det är ganska nära. Om två veckor befinner jag mig på kobben. Snart går Sommarens roligast teaterprojekt av stapeln.


I morron väntar som sagt barn och akrylfärg igen.

Om de nu inte flyr värmen och kommer häckar på stranden.  

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards