LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Maja - 11 september 2010 13:02

En tjuvlyssning så här i valtider.

För dig som inte upptäckt tjuvlyssnat.se


Medborgarplatsen, Stockholm En pappa ca 35 med två barn ca 5 efter sig skyndar sig fram till Miljöpartiets valstuga. Pappan: Hej, snälla, snälla säg att ni har några ballonger! Mina barn går omkring med Folkpartiet-ballonger, jag kan inte gå hem såhär!

Av Maja - 11 september 2010 08:42

Nu är det slut på veckan det är dags för fredags myyyys.


Eller ja, just nu är det lördag morron. Men i går var det fredag.

Jag och Hadi hade ett Knock On Wood pass på Hotellet inbokat. Passet skulle från början legat i dag, lördag förmiddag. Vilket jag är väldigt glad över att det inte gör, för då skulle deltagaran varit bakis, och de har jag redan fått uppleva och klarar mig utan.


Nå väl.

Vi hade även i uppgift att hämta sju stycken djurträkter som varit på Hotellet under sommaren och återföra dem på plats hemma på kontoret. Detta var en superviktig uppgift, eftersom en av dräkterna ska användas i dag, klockan 9.00 Tror ni inte att vi glömmer detta. Så det vara bara att sätta sig i bilen igen, tuffa ut till Hotellet hämta Kajsa Krokodil och de andra och bege sig hem igen. En timma försenad kom jag hem med en fryspizza och en påse chips. 


Men vi fredagsmyste iaf. Men lite sent. 

Såg SVT.s fredagsfilm. Offside. Inte den bästa film jag sätt, men klart godkänd. 


Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards