LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Maja - 27 september 2010 13:29

Måndag.

Ja och vart tog den där helgen vägen?! Förr i tiden, ja då jag pluggade så var helgen tiden för fester, återhämtning, sovmorgon  och i bland lite kurslitteratur. Men det var två år sedan. Nu förtiden är helgen tid för jobb, upp tidigt, fester, återhämtning och markservice. Ja, så som de resterande 5 dagarna i veckan.


I dag har jag helg, psykologiskt. Även om alla andra är på sina jobb. Men inte kör jag helt och hållet på återhämtningen fullt ut. Jag har hemma-jobbat iaf.  Rensat inkorg på Loopia, skrivit månadsrapport för ABK, skickat i väg en del ABK-mail och filat på hemuppgiften för Teater Distans-kursen. 


Men jag är hemma. Tänker inte sätta min fot i trapphuset. Jag är ganska mätt på människor efter denna intensiva helg. Och det känns bra. I går slockande jag innan tolv vilket jag inte gjort på väldigt länge och jag hade sängläge från ca 17.00 tillsammans med katten. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards