LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Maja - 22 januari 2011 13:12

Välj själv.


Vännerna Åsa och Henrik gifte sig i julas. Överraskgifte sig. Så där så att ingen visst något alls innan. Så i går togs saken i egna händer och de kidnappades, fick åka lite bil med ögonbindel för att sedan hamna i en lägenhet ca 300 meter från deras egen.


Vi åt paj, lekte lekar och jag landade trött som en gnu i min egen säng klockan 2 i natt. Och jag är förvånansvärt trött i dag. Jag var i princip nykter i går. Men jag tror att min slöhet har att göra med veckan som gått som varit ganska intensiv, långa dagar och många möten. Det tar på krafterna för en tant.  


Gårdagen gick i rövandets tecken kan man säga. Jag och Åsa jobbade Rövarspel innan hon själv blev bortrövad. Ett Rövarspelspecial kan man säga. Vi var två man kort. Ett överfall på fyra är lite fjuttigt... Men vi gjorde en grym insats och ändrade lite i konceptet och det  gick otroligt bra. Vi fick dessutom varsin mössa av kunden. Min är grön. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards