LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Maja - 25 februari 2011 08:25

Coola människor gör saker tillsammans.

Det var för en vecka sen som jag hoppade runt i lägenheten. Packade och funderade på vad jag kan tänkas ha glömt. Målet för resa var Stockholm och Presentprojektet.  


Nu återstår bara arbetet att få ett av mina jobb att ta hit utställningen och sen ge mig lite jobb i den. 


Men vad gjorde vi då. Under en helg på en kursgård som mer liknade ett slott?!

Jo, vi satt i mindre grupper och kom fram till lösningar. Lösningar på problem.

Så att världen om 10 år är lite bättre än vad den är i dag.  


Mina gangsters 

Det är sprotlov. Och i onsdags var vi på teater med några av  våra små liv. Den var fett rolig, sa en av våra tjejer. De har princip aldrig sett en teaterföreställning! kris och katastrof säger min inre Kulturtant. 


Dubbeljobbat

Dubeljobb och trippeljobb som vanligt. Det krisade i början av veckan på Jobb Nr3. Sjuk personal och sportlovsverksta ger mig pengar, så egentligen är det väl bara att tacka och ta emot. Så tre dagar blir det i Verkstan för mig denna vecka + en visning.


Så man kan säga att det händer saker i mitt liv iaf.

Det är full rulle hela tiden. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards