LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Maja - 8 mars 2011 08:26

Ja. Jobbade åttonde dagen i streck i går. 

Å jag kan inte ens skyla på någon chef som lägger ett muppigt schema, utan bara på mig själv. Nog känner jag mig lite seg, men inte så farligt. 


I dag är jag LEDIG. 

Och det ska firas genom att gå och skriva på kontrakt på den nya lägenheten och med 8.e marsfirande. Blir körrep, sen en vända till Kulturhuset och sist avsluta med Ta Natten Tillbaka demo.


Denna lediga dag började med att Sixten tvångsgosades lite med mig på morronkvisten. Det var ganska länge sen han utförde tvångsgos och jag vet inte om jag saknat det eller inte. För att bli väckt av en tass som petar på en klockan 5 på morronen är för visso kärlek, men klockan fem på morronen vill jag helst sova. 

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards