LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Maja - 19 maj 2011 21:53

Maj är snart slut.

Å snart lämnar jag min tre för att stoppa in mig, katten och alla böckerna i en etta. Ska bli spännande och se hur möbler från en trea ska få plats i en etta. 


Den här våren har varit en resa. 

En resa med ett förhoppningsvis lyckligt slut. Jag har träffat så mycket fina unga människor som jag i bland vill ta med hem, av olika anledningar. På söndag är den resan slut... Iaf för denna gång och om det blir någon mer gång återstår att se. MEN, Man ska inte ropa hej förrän i juni..  


Jag kan sträckan Norpan-Linkan nu iaf. Förvisso kan jag sträckan Norpan-Åtvid oxå. Men pga helt annat jobb. För det är som sagt typ de som mitt liv handlar om, jobb och Sixten.


Att sammanfatta denna vår med allt som hänt, alla människor jag mött, alla känslor som jag känt, alla skratt som jag skrattat, alla tänder som har gnisslats  eller alla Hur fan ska detta gå?! Kan inte sammanfattas med ord. Så det får bli så här i stället:

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards