LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Maja - 23 juli 2011 22:56

Min vecka börjar närma sig sitt slut.

Jag har hunnit med mycket. Har träffat bebeis + mamma  som kräkts lite på mig (inte mamman alltså, utan bebisen, världens sötaste bebeis för övrigt), har ridit Isis, dock var ju alla mina gamla kompisar halta, dräktiga, fått spatt eller gick med föl. Så jag fick en ny kompis, Frenja en mycket trevlig dam måste jag säga. Jag har oxå varit på utflykt och träffat en mycket trevlig Byracka, vi föll för varandra direkt och köpt 7.e säsongen av Buffy. Har träffat en journalist på GT, och artikeln går att läsa här.  I morron blir det fika på Bageriet, ja ni vet där han Schulman hänger, vill bara påpeka att jag hängde där först + hälsa på en gammal kollega på mitt gamla jobb. Så jag åker hem på måndag alldeles nöjd.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards