LillaQ- Tror på att det går att förändra välden.

Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Maja - 28 mars 2007 11:07

eget arbete.jag hoppas på att det kommer bli varmare under dagen. så att jag kan sitta på balkongen och läsa+skriva med en kaffe i handen.har kollat runt i telekatalogen på företag som vi kanske kan sjäva diamanten till. jag ballade ur totalt och skrev upp väldigt konstiga företag... typ begravningsbyråer. men iaf. ska kolla med gruppen hur de tänker oxå.såg på nyhetsmorron medan jag åt frukost. nu ska förmögenhetsskatten bort har borgarna bestämt. och de pengar som staten förlorar komme att tras på de som pensionssparar med än 1000 pix i månana. de rika blir ännu rikare. å de fattiga fattigare. jag blir lack.------------oja. solig belv den. och otroligt varmt och skönt på balkongen. jag och maria knäckte var sin öl vid två.jag skrev lite på uppsatsen. men det blev nog mest prat om allt möjligt.de är vardagslycka de. som både jag och maria samlar på.om en stund Birro på kulturkammaren. wiii. jag förväntar mig en skratt och eftertänksam föreställning.

Presentation


Poesi och visor är inte saker som man hittar, utan det är saker som hittar än, och det enda man kan göra är att gå där det kan få tag i en. - Nalle Puh

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards